I |
II |
III |
IV |
kolezanki i koledzy |
realizacja nakreslonych zadan programowych |
zmusza nas do przeanalizowania |
istniejacych warunkow administracyjno-finansowych |
z drugiej strony |
zakres i miejsce szkolenia kadr |
spelnia istotna role w |
dalszych kierunkow rozwoju ksztaltowaniu |
podobnie |
staly wzrost ilosci i zakres naszej aktywnosci |
wymaga sprecyzowania i okreslenia |
systemu powszechnego uczestnictwa |
nie zapominajmy jednak, ze |
aktualna struktura organizacji |
pomaga w przygotowaniu i realizacji |
postaw uczestnikow wobec zadan stawianych przez organizacje |
w ten sposob |
nowy model |
zabezpiecza udzial dzialalnosci organizacyjnej |
nowych propozycji szerokiej grupie w ksztaltowaniu |
praktyka dnia codziennego dowodzi, ze |
dalszy rozwoj roznych form dzialalnosci |
spelnia wazne zadania w zadania w wypracowaniu |
kierunkow postepowego wychowania |
wagi i znaczenia tych problemow nie trzeba szerzej uzasadniac, poniewaz |
stale zabezpieczenie informacyjno-programowe naszej dzialalnosci |
umozliwia w wiekszym stopniu tworzenie |
systemu szkolenia kadry odpowiadajacego potrzebom |
roznorakie i bogate doswiadczenia |
wzmacnianie i rozwijanie |
powoduje docenianie struktur |
odpowiednich warunkow aktywizacji wagi |
troska organizacji, a szczegolnie |
konsultacja z szerokim aktywem |
przedstawia interesujaca probe sprawdzenia |
modelu rozwoju |
wyzsze zalozenia ideowe, a takze |
rozpoczecie powszechnej akcji ksztaltowania postaw |
pociaga za soba proces wdrazania i unowoczesnienia |
form oddzialywania |